B050361B05 |
El joc sensorial a través de diferents materials |
2018-2019 |
Taller a centre. Llar d'Infants |
|
|
|
2/2/2019 - 25/3/2019 (15 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
C Parvum-Arrels |
|
av. Seminari, s/n (Solsona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Solsonès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2019 - 18/01/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Les experiències sensorials són una part important del desenvolupament infantil.
El joc sensorial és l'oferiment de qualsevol activitat que estimuli els sentits, però moltes activitats sensorials només utilitzen les mans.
|
| |
Objectius |
• Donar a conèixer aquest tipus de recurs educatiu mitjançant les eines necessàries per aprendre a aplicar-ho.
• Sensibilitzar el claustre d'educadores per transformar i prendre consciència de la importància del joc sensorial.
• Veure com a través de diferents materials podem realitzar i portar a terme el joc sensorial.
• Sentir amb les mans o altres parts del cos i passar d'una sensació a una altra posant consciència i connectar cos i ment.
• Realitzar un registre de materials per poder realitzar el treball a l'aula.
• Programar una sessió treballant amb el material creat.
|
| |
Continguts |
• Manipulació i experimentació amb diferents materials.
• Disseny d’activitats i materials per treballar a l’aula.
• Programació d’activitats.
|
| |
Formador/a |
Dolors López i Laia Camps
|
| |
Avaluació |
• Nivell 1: Satisfacció i percepció subjectiva de l’aprofitament.
. Aplicació a l'aula de les activitats dissenyades
|
| |
Requisits de certificació |
1r.- Assistir al 80% de les sessions
2n.- Aplicació pràctica (nivell 2 i 3 de l'avaluació).
3r.- Omplir el qüestionari de valoració.
|
| |
E-mail |
se-solsones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dissabte |
02/02/2019 |
0900 |
1100 |
Sessió 2 |
dissabte |
02/02/2019 |
1100 |
1300 |
Sessió 3 |
dilluns |
04/02/2019 |
1730 |
1930 |
Sessió 4 |
dilluns |
18/02/2019 |
1730 |
1930 |
Sessió 5 |
dilluns |
11/03/2019 |
1730 |
1930 |
Sessió 6 |
dilluns |
25/03/2019 |
1730 |
1930 |
|
| |